Kody błędów DPF/FAP
Kody błędów DPF / FAP. Chcielibyśmy zapoznać Państwa z niepełną listą kodów błędów związanych z filtrem FAP / DPF lub katalizatorem.
Zapisz się na czyszczenie DPF
Powrót właściwości nowego filtra DPF/FAP/GPF/SCR
Filtry DPF, które zregenerowaliśmy, odzyskują do 99,8% parametrów fabrycznych. Jest to najlepsza alternatywa dla zakupu nowego filtra DPF
Najnowsza hydrodynamiczna metoda czyszczenia filtrów DPF / FAP/GPF/SCR
Dobrze wykonany proces regeneracji gwarantuje 100% satysfakcji. Wysokie ciśnienie w urządzeniu, w połączeniu ze specjalnym składem chemicznym Xtontm DPF Cleaner, który już pracuje w temperaturze 38 C, skutecznie usuwa wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia bez uszkodzenia ceramicznego elementu filtrującego.
Czyszczenie filtra DPF/FAP/GPF/SCR
Gwarantujemy całkowite oczyszczenie filtra z cząstek PM10, PM25, a także z oleju, sadzy, popiołu i wszelkich zanieczyszczeń
Strona główna » Kody błędów DPF/FAP
Kody błędów DPF/FAP
Najpopularniejsze kody błędów DPF/FAP
Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze kody błędów DPF:
P2452-P2456, filtr cząstek stałych (DPF), czujnik ciśnienia a-awaria obwodu elektrycznego
P245E czujnik ciśnienia w filtrze cząstek stałych-awaria okablowania obwodu elektrycznego, czujnik ciśnienia DPF, ECM
P245F czujnik ciśnienia różnicowego w filtrze cząstek stałych-zakres / funkcjonowanie okablowania, czujnik ciśnienia różnicowego w filtrze cząstek stałych, ECM
P2460 filtr cząstek stałych (DPF), Czujnik Ciśnienia B-okablowanie niskiego sygnału, czujnik ciśnienia DPF, ECM
P2461 filtr cząstek stałych (DPF), czujnik ciśnienia B-okablowanie wysokiego sygnału, czujnik ciśnienia DPF, ECM
P2462 czujnik ciśnienia w filtrze cząstek stałych-awaria okablowania obwodu elektrycznego, czujnik ciśnienia DPF, ECM
P2463 filtr cząstek stałych (DPF) – zatykanie DPF nagromadzenie sadzy
P2464 filtr cząstek stałych (DPF), Bank 2 – zbyt niskie ciśnienie różnicowe
P2465 filtr cząstek stałych (DPF), Bank 2 – zbyt wysokie ciśnienie różnicowe
P246B filtr cząstek stałych (DPF) – stan samochodu
P246C filtr cząstek stałych (DPF) – zatykanie DPF, aktywowany tryb awaryjny okablowanie, czujnik ciśnienia DPF, ECM
P246D filtr cząstek stałych (DPF), Czujnik Ciśnienia A / B – okablowanie korelacji, czujnik ciśnienia DPF, ECM
P24a0 Kontrola regeneracji filtra cząstek stałych (DPF) (tryb pracy w pętli zamkniętej), osiągnięto limit kontroli – zbyt niska temperatura
P24a1 Kontrola regeneracji filtra cząstek stałych (DPF) (tryb pracy w pętli zamkniętej), osiągnięto limit kontroli – zbyt wysoka temperatura
P24A2 filtr cząstek stałych (DPF) – regeneracja nie powiodła się
P260E filtr cząstek stałych (DPF), wskaźnik-awaria obwodu sterowania okablowanie, wskaźnik DPF
P2002 filtr cząstek stałych, Bank 1-wydajność jest niższa niż wymagany filtr cząstek stałych
P2003 filtr cząstek stałych, Bank 2-wydajność jest niższa niż wymagany filtr cząstek stałych
P200C filtr cząstek stałych (Diesel), Bank 1-Stan przegrzania
P200D filtr cząstek stałych (Diesel) (DPF), Bank 2 – Stan przegrzania
P242F filtr cząstek stałych-blokowanie / gromadzenie się popiołu filtr cząstek stałych
P244A filtr cząstek stałych (DPF) – zbyt niskie ciśnienie różnicowe
P244B filtr cząstek stałych (DPF) – zbyt wysokie ciśnienie różnicowe
P244C filtr cząstek stałych (DPF), Bank 1 – temperatura spalin jest zbyt niska do regeneracji
P244D filtr cząstek stałych (DPF), Bank 1 – temperatura spalin jest zbyt wysoka do regeneracji
P244E filtr cząstek stałych (DPF), Bank 2 – temperatura spalin jest zbyt niska do regeneracji
P244F filtr cząstek stałych (DPF), Bank 2 – temperatura spalin jest zbyt wysoka do regeneracji
Gdzie naprawić DPF/GPF/FAP
Olsztyńska 3, 51-423 Wrocław
GODZ OTWARCIA:
PON-PT: 9:00 – 19:00
SOB 9:00 – 16:00
+48 794 470 909 , +48 881 515 707